UWAGA! Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci komfortu przy przeglądaniu serwisu i korzystania z dostępnych usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o sposobie ich użycia.

Dowiedz się więcej o polityce cookies.Zamknij

Obsługa klienta

Dział Wsparcia Positiv zapewnia usługi utrzymania i usługi serwisowe niezbędne dla wydajnego oraz ciągłego działania Twojego oprogramowania. Zespół Wsparcia łączy niezbędną wiedzę i zdolność reagowania na napływające od Ciebie zgłoszenia.

 

Za pośrednictwem Działu Wsparcia jesteś w kontakcie z:

  • Zespołem programistów, jeżeli masz specyficzne wymagania.
  • Ze trenerami w ramach poprawy swoich umiejętności oraz identyfikacji potrzeb w tym zakresie.
  • Z konsultantami funkcjonalnymi i technicznymi jeżeli potrzebujesz specyficznej parametryzacji Twojej aplikacji.

Możecie Państwo kierować swoje zgłoszenia dotyczące wsparcia, z gwarancją szybkiej reakcji, poprzez telefon, email lub dedykowany system webowy (w zależności od kraju).

 

Dział wsparcia

Dział Wsparcia jest dostępny telefonicznie z wyłączeniem świąt państwowych.

  • W godzinach 8:00 - 16:00, od poniedziałku do piątku

Jeżeli potrzebuje Państwo wsparcia poza normalnymi godzinami pracy, taka usługa może być dostarczona za dodatkową opłatą.

 

Dane kontaktowe

Positiv s.c.

ul. Ziemowita 51

61-063 Poznań

tel.: 61 653 11 66

e-mail: wsparcieX3@positiv.pl

 

Usługi serwisowe

W ramach Umowy Serwisowej klient otrzymuje rozszerzone wsparcie dotyczące również rozwoju systemu. Jest to umowa niezależna od Umowy Utrzymaniowej, która dotyczy standardowego wsparcia.

 

Umowa serwisowa obejmuje następiujące usługi

  • Instalowanie aktualizacji oprogramowania
  • Dostosowanie specyficznych rozwiązań do nowych wersji systemu
  • Wsparcie funkcjonalne
    • Audyt, pomoc, adaptacja
    •  
  • Wsparcie techniczne (rozwój)
    • Monitorowanie i wsparcie rozwoju
    • Audyt i optymalizacja wydajności
    • Dostarczanie specyficznych rozwiązań
    • Tworzenie raportów
Please wait