Sage Symfonia to pierwszy na rynku polskim zintegrowany pakiet wspomagający zarządzanie w małych i średnich firmach napisany specjalnie dla środowiska Windows.
System ten w pełni wspomaga zarządzanie wspierając zarówno codzienną działalność firmy w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, jak również umożliwiając uzyskanie precyzyjnych informacji, niezbędnych do podejmowania najważniejszych decyzji.
Sage Symfonia stanowią:
- Sage Symfonia Finanse i Księgowość
- Sage Symfonia Handel
- Sage Symfonia Kadry i Płace
- Sage Symfonia Mała Księgowość
- Sage Symfonia Produkcja
- Sage Symfonia Środki Trwałe
- Sage Symfonia Faktura
- Sage E-Deklaracje
- e-Dokumernty
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na temat programów Sage Symfonia skontaktuj się z nami. Nasi specjaliści z przyjemnością odpowiedzą na Twoje pytania.
Drukuj Pobierz pdf-a